Onze missie
“Gedreven om te bemiddelen bij elke vastgoedtransactie met vernieuwende marketing en een professionele aanpak. ”
Onze waarden
De verkoop en verhuur van een onroerend goed is een niet-alledaagse gebeurtenis. Het is een levensgebeurtenis. De voldoening mensen te kunnen helpen bij het vinden van een koper of huurder is immens.
Landbergh engageert zich daarom om iedere opdracht tot een goed einde te brengen. Gepassioneerd door architectuur en bouwkunst, beschikt Landbergh bovendien over een unieke affiniteit met het (ver)bouwproces, gaande van architecturaal ontwerp tot interieur en afwerking.
Landbergh hecht grote waarde aan het blijven specialiseren en uitdiepen van kennis in oa. de domeinen verkoop-op-plan (mét of zonder de Wet Breyne), huurwetgeving,
materiaalkennis, vastgoedfotografie, homestyling en bemiddelingstechnieken. Vanzelfsprekend stellen we deze kennis ter beschikking van alle stakeholders.
Landbergh ziet een open dialoog als de basis voor een goede verstandhouding. Dit houdt het volgende in:
- de beschikbaarheid om bij te staan in woord en daad;
- het overleg over de te hanteren strategie;
- het op de hoogte houden over de stand van zaken;
- het meedenken in de zoektocht naar oplossingen.
Eén plus één is drie. De realisatie van gemeenschappelijke doelstellingen van klanten, collega’s en zakenpartners leidt tot synergieën.
De meerwaarde van een vruchtbare samenwerking is onschatbaar. Landbergh beschouwt zichzelf daarom als een partner en stelt zich op als een teamplayer.
Tact, integriteit, loyaliteit, oprechtheid en respect. Landbergh staat voor ethisch handelen, in eer en geweten, zonder de zaken anders voor te stellen dan ze zijn. De belangen van de klant staan centraal
en elk engagement dat Landbergh aangaat verdient ten volle onze neutrale en onbevooroordeelde aanpak, onder het motto “eerlijk duurt het langst”.
Landbergh staat garant om elk dossier in vol vertrouwen te behandelen volgens de specifieke wensen van elke opdrachtgever. Alle informatie uit de persoonlijke privésfeer wordt met de hoogste discretie behandeld.
Onze intentie
“We willen enkel tevreden klanten door ons voluit in te zetten op elk aspect van de opdracht.”
Onze aanpak
-
1
Voorstelling
-
2
Objectieve waardebepaling
-
3
Marketingstrategie bepalen
-
4
Vastgoedstyling
-
5
Professionele fotoreportage
-
6
Dossieropvolging
-
7
Bezoekdag
-
8
Bemiddeling in de prijsonderhandelingen
-
9
Opmaak overeenkomst
-
10
Dienst na verkoop
Ons team


Lees meer
Vastgoed is mijn absolute passie.
De passie voor het vak is me van kleins af meegegeven. Met als grootvader een notaris en als vader een architect-stedenbouwkundige met een succesvol architectenbureau, ben ik opgegroeid in de vastgoedwereld. Zowel mijn fascinatie voor de bouwkunst en design als mijn passie voor bemiddeling kan ik helemaal kwijt in het beroep. Met name de interacties waarbij ik mijn talenten kan inzetten om voor beide partijen tot een win-win te komen, bezorgen me elke dag opnieuw een grote portie positieve energie om er met veel enthousiasme ten volle voor te gaan.
Ethisch handelen is mijn handelsmerk.
Na een opleiding Bedrijfsmanagement met een specialisatie in Marketing in mijn thuisstad Gent, volgde ik aan de Universiteit Antwerpen een master Toegepaste Economische Wetenschappen met een bijkomende specialisatie in Management. Via de UA heb ik het MBA-programma "Managing Ethically in a Global Environment" gevolgd in New York, US.
Na mijn studies heb ik een eerste, interessante werkervaring opgedaan als vermogensbankier bij Deutsche Bank, dewelke ik verlaten heb omwille van mijn roeping. Mijn ware passie zit in het vastgoed en daarin heb ik mij weten te onderscheiden in de volgende specialiteiten:
1. Verkoop op plan - Wet Breyne
2. Consulting vastgoedpromotie
3. Residentieel vastgoed met een architecturale meerwaarde


Lees meer
Van kleins af aan gefascineerd door vastgoed.
De fascinatie voor vastgoed zit er al van kleins af aan in. Zowel van thuis uit als vanuit persoonlijke belangstelling voor architectuur en bouw, groeide al snel de interesse in de immobiliënwereld. Tot 2012 was ik actief in de Antwerpse maritieme expeditiewereld. Toen heb ik de knoop doorgehakt en beslist om over te stappen naar de vastgoedsector. Dit heb ik geen seconde berouwd.
Tot 2014 werkte ik bij een vastgoedkantoor en was ik gespecialiseerd in de verkoop van bestaand vastgoed. Een bijzonder leerrijke ervaring welke, in combinatie met mijn algemene opleiding Bedrijfsmanagement en de specifieke vastgoedopleidingen aan de KULAK, een sterke achtergrond biedt als basis voor mijn huidige activiteiten. Binnen het team van Landbergh zijn mijn ervaring en expertise gecombineerd met mijn jarenlange fascinatie voor het vak onmiskenbare troeven en mijn reputatie in de vakwereld kan daarvan getuigen.
Ik heb me weten te onderscheiden in de volgende domeinen:
1. Taxatie van onroerende goederen
2. Verkoop en verhuur van bestaand vastgoed
3. Verkoop van nieuwbouw


Lees meer
Bij Landbergh kan ik mijn creativiteit, passie, optimisme en grafische vaardigheden helemaal kwijt.
Als grafisch ontwerper ben ik steeds op zoek naar nieuwe en verfrissende manieren om een visie in beeld te brengen. Bij Landbergh kan ik me als marketingverantwoordelijke dan ook optimaal uitleven. De dynamische aanpak en de frisse, no-nonsense huisstijl sluiten volledig aan bij mijn eigen visie en werkwijze.
Gedurende mijn Masteropleiding Beeldende Kunsten - Grafisch Ontwerp, ontwikkelde ik naast mijn passie voor grafisch ontwerp ook een voorliefde voor architectuur en interieurvormgeving. Dat ik deze mag combineren vertaalt zich dan ook in het grote enthousiasme waarmee ik dagelijks aan de slag ga bij Landbergh.
Ik ben trots deel uit te maken van een jong en dynamisch vastgoedbedrijf waarbij passie, dialoog, teamgeest en ethiek centrale waarden zijn.
Contacteer me vrijblijvend, ik help U graag verder met al Uw vragen omtrent marketing en grafische vormgeving.


Lees meer
De kunst van het zakendoen heb ik met de paplepel meegekregen. Met beide ouders actief in de handel, ontwikkelde ik mijn commercieel talent reeds van kleins af. Het is een talent dat ik graag inzet voor anderen.
Mijn oog viel het eerst op Landbergh gedurende een stage in het kader van mijn opleiding bedrijfsmanagement. De professionele en erg klantgerichte manier van werken sloot perfect aan bij mijn persoonlijke aanpak en visie. Het versterkte mijn interesse in de immobiliënwereld en overtuigde me om de stap te zetten. Na mijn opleiding bedrijfsmanagement, met als specialisatie rechtspraktijk, startte ik de BIV-opleiding tot erkend vastgoedmakelaar.
Sinds ik bij Landbergh aan de slag ben, ben ik verder overtuigd geraakt van de troeven van onze manier van werken. Het verkopen of verhuren van een onroerend goed is geen alledaagse handeling en het is daarom belangrijk om zich met vakkundig advies te laten bijstaan.
Bij Landbergh dragen we ethisch handelen en een verfijnde service hoog in het vaandel. Steeds streven we naar een win-winsituatie voor alle betrokken partijen. Dat is wat Landbergh onderscheidt en dat is wat me als vastgoedmakelaar elke dag opnieuw de energie geeft om er voluit voor te gaan.
Contacteer me vrijblijvend voor advies op maat.


Lees meer
Van jongs af werd ik gestimuleerd om mijn passie te volgen. De interesse in vastgoed was er reeds van kleins af. Mijn nieuwsgierigheid zette me aan om deze passie om te zetten in theoretische kennis met een opleiding als vastgoedmakelaar als logische gevolg hiervan.
Na het behalen van mijn Bachelor diploma Vastgoedmakelaardij, koos ik er voor om bij Landbergh mijn makelaarscarrière uit te bouwen.
De manier waarop Landbergh zich onderscheidt, sluit perfect aan bij mijn visie. We streven met onze klant naar een lange termijn samenwerking en onderscheiden ons door ons blijvend te specialiseren en zaken fundamenteel beter aan te pakken.
Vastgoed kopen of verkopen is geen alledaagse gebeurtenis. Het gaat steeds om een aanzienlijke investering die om een specifieke expertise vraagt. Deze expertise kan ik u bieden. Meer specifiek zorg ik ervoor dat de verkoop van uw eigendom een vlotte en aangename gebeurtenis is met een optimaal rendement en dit door middel van mijn dynamiek, ondernemingszin en hulpvaardigheid die ik als persoonlijke troeven dagdagelijks inzet.
U kan me vrijblijvend contacteren voor advies op maat.


Lees meer
Reeds van kinds af heb ik een grote interesse in de vastgoedsector. Deze interesse is alleen maar gegroeid naarmate ik mijn ouders meer en meer bij stond in hun zoektocht naar interessante investeringseigendommen.
Na het behalen van mijn professionele bachelor was het voor mij dan ook duidelijk dat ik een commerciële job in de vastgoedsector wilde.
Bij Landbergh vond ik de ruimte om mijn ondernemingszin te ontplooien waarbij ik me dagdagelijks kan uitleven in een materie die ik echt graag doe. Het is dan ook met veel trots dat ik Landbergh vertegenwoordig.
Samen met het team zorgen we er voor dat elke eigendom optimaal gewaardeerd wordt door een mooie en professionele presentatie. Dankzij onze slimme marketing kunnen we telkens rekenen op een flinke lijst kandidaat-huurders wat ons de vrijheid geeft om de meest geschikte huurder te kunnen selecteren en dit in breed overleg met de opdrachtgever. Het is voor mij dan ook erg belangrijk de beste match te vinden voor elke eigendom.
Wanneer tevreden klanten terugkomen om me ook andere panden uit hun vastgoedportefeuille toe te vertrouwen, is mijn missie pas echt geslaagd. Ik ben dan ook gedreven om als eindresultaat enkel tevreden klanten te bekomen en sta steeds paraat voor het beantwoorden van al uw vragen.
Met de nodige expertise, een glimlach en een grote dosis enthousiasme help ik u graag verder.


Lees meer
Met beide ouders actief in de immobiliënsector aan de Belgische kust, werd mijn interesse in vastgoed reeds op jonge leeftijd geprikkeld. De passie kwam er uiteindelijk tijdens mijn opleiding 'vastgoedmakelaardij' aan de Hogeschool Gent.
Na het behalen van mijn professionele bachelor, koos ik ervoor om mijn BIV-opleiding tot erkend vastgoedmakelaar met veel enthousiasme aan te vatten bij Landbergh. De klantgerichte en aangename manier van werken die Landbergh typeert, sluit naadloos aan bij mijn persoonlijke visie.
Bovendien is het mijn speerpunt om klantenrelaties op de lange termijn uit te bouwen. Door onze verfijnde service en nadruk op een vooruitstrevende marketing, heb ik bij Landbergh de perfecte match gevonden.
Het verkopen van een onroerend goed is geen alledaagse handeling. Ik sta U dan ook graag bij doorheen het volledige verkoopproces met mijn vakkundige aanpak en enthousiast ondernemerschap.
U mag steeds op mijn gedreven hulp rekenen bij al uw vastgoedondernemingen.


Lees meer
Vastgoed heeft me altijd bijzonder geïnteresseerd. Tijdens mijn afstudeerstage kwam ik terecht in het verkoopteam van een grote groep van vastgoedkantoren. Zij hebben mij op korte tijd enorm veel bijgebracht op alle vlakken. Hierdoor werd mijn passie voor de sector nog meer aangewakkerd.
Na mijn algemene opleiding KMO-Management volgde ik de bijkomende, specifieke opleiding Vastgoedmakelaardij. Met deze studies heb ik een praktische en concrete achtergrond om mijn job als vastgoedmakelaar met voldoende bagage te kunnen uitoefenen.
Mijn keuze om te solliciteren bij het Landbergh-team was direct genomen, omdat het me duidelijk was dat je je als vastgoedmakelaar moet kunnen onderscheiden in een snel veranderende vastgoedsector. Dankzij onze innovatieve marketing en alomvattende service met een sterke passie om elk onderdeel van onze opdracht op de best mogelijke manier uit te voeren, is het bijzonder aangenaam te ondervinden hoe onze klanten keer op keer super tevreden zijn van ons resultaat. De professionele aanpak in combinatie met de waarden die Landbergh uitdraagt, sluiten bovendien perfect aan bij mijn persoon. Daarbovenop beschikken we over een uitgebreid netwerk aan kandidaat-kopers en -huurders wat een extra troef is voor iedere verkoper en verhuurder.
De variëteit van het product, het mogen ontmoeten van zoveel boeiende klanten en de uitdaging bij mijn dagelijkse activiteiten zorgen er voor dat dit voor mij dag op dag een geweldig avontuur is. Ik zorg er dan ook voor dat onze missie optimaal wordt bereikt en dit op een eerlijke en transparante manier.
In een notendop: ik wil mijn klanten ontlasten van alle stress die komt kijken bij de verkoop van hun thuis of jarenlange vastgoedinvestering door een optimaal resultaat neer te zetten en dit in het volste vertrouwen.
Hopelijk tot binnenkort!


Lees meer
De interesse in alles wat met vastgoed te maken heeft, kreeg ik mee van thuis uit. Mijn moeder is actief in het beheer van vastgoed en mijn grootouders runden samen een architectenbureau. Al snel na mijn studies economie en mijn eerste werkervaring binnen de financiële sector realiseerde ik me dat mijn passie binnen de vastgoedsector ligt.
De klantgerichte, verfijnde en alomvattende service op maat, die door Landbergh wordt aangeboden, sluit perfect aan bij mijn persoonlijkheid en zorgt ervoor dat ik elke dag opnieuw het beste uit mezelf wil halen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat Landbergh het verschil maakt ten opzichte van de klassieke vastgoedkantoren.
Het is belangrijk dat elke fase in de verkoop van een eigendom met zorg wordt uitgevoerd. Bij Landbergh staan we garant voor het leveren van grote inspanningen tijdens elke fase van de vastgoedtransactie. Met veel enthousiasme en volharding streef ik er dan ook naar om voor uw eigendom de juiste koper te vinden. De grootste voldoening binnen mijn job krijg ik immers bij de feedback van alweer een tevreden klant.
Contacteer mij vrijblijvend voor advies op maat.


Lees meer
Als verantwoordelijke voor het secretariaat ondersteun ik het voltallige team voor een optimale werking van het kantoor.
Met een opleiding als ‘management assistant’ en een passie voor vastgoed en interieur voel ik me bij Landbergh perfect thuis.
Reeds in 2014 maakte ik kennis met de professionele aanpak toen ik mijn privé woonst via Landbergh had aangekocht. De woning was mooi gestyled en de vastgoedmakelaar in kwestie beschikte over een grondige kennis van zaken en een goede voorbereiding. Voor mij sprong Landbergh er toen reeds bovenuit.
Naast het secretariaat van het kantoor bied ik een actieve ondersteuning aan de verhuurafdeling bij het opstellen en registreren van huurcontracten, het organiseren en opvolgen van de huurwaarborgen, de huurindexaties en de huurdersaansprakelijkheidsverzekeringen.
Dankzij een bijkomende in- en externe opleiding, ben ik tevens in staat om voor onze huurders en verhuurders de in- en uittredende plaatsbeschrijvingen met de grootste zorgen op te maken.
Onze diensten

Waardebepaling
Een correcte waardebepaling is dé basis van een succesvolle verkoop of verhuur. Dit gebeurt op basis van een aantal objectieve parameters zoals de ligging, oriëntatie, oppervlakte, vetusteit, afwerking en het volume. Vervolgens worden alle resultaten getoetst aan de economische realiteit. Het eindpunt omvat een vergelijking met andere onroerende goederen in de lokale omgeving.
Contacteer het Landbergh-team voor een uitgebreid proces-verbaal van waardebepaling van uw eigendom en dit tegen de billijke vergoeding van € 114,95 (incl. BTW). Hiervoor ontvangt u een grondig uitgewerkt, schriftelijk rapport met de objectieve, venale waarde van uw eigendom.

Vastgoedstyling
"De inrichting van je woonst in functie van een normaal leefcomfort en de inrichting in functie van een vlotte verkoop of verhuur, zijn twee totaal verschillende aspecten"
Het is de doelstelling van het Landbergh-team om u zowel bij de verkoop als de verhuur van uw eigendom te adviseren hoe elke ruimte optimaal in te richten om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken. Aan de hand van een omstandig rapport op maat van uw eigendom helpen we u om elke ruimte afzonderlijk verkoop- of verhuurklaar te maken. Bovendien helpen we u mee met het aankleden van uw woonst aan de hand van onze eigen accessoires en meubilair.
Wist u dat het Landbergh-stylingrapport een exclusieve dienst is die vervat zit in elke opdracht en dit zonder enige meerprijs?

Verkoop
Onze jarenlange ervaring, technische kennis, enorme klantenbestand en bedrevenheid in professionele publiciteit maakt van het Landbergh-team uw ideale partner bij de bemiddeling bij elke vastgoedtransactie. Wij bieden u een servicepakket op maat, omdat elke vastgoedtransactie een unieke, niet-alledaagse aangelegenheid is.
Had u graag meer informatie over onze aanpak? We bieden u graag onze kennis en ervaring aan tijdens een eerste kennismaking.

Verhuur
Vastgoed is sinds jaar en dag het ultieme investeringsobject. Het aankopen en vervolgens verhuren van onroerend goed is dan ook vaak een rendabele stap in het uitbreiden van uw investeringsportefeuille. Landbergh biedt u, geheel vrijblijvend, deskundig advies omtrent dit alles.
Bij de verhuur van uw pand staan wij in voor het bepalen van een marktconforme prijsbepaling, het voeren van een strategisch doordachte publiciteit en een grondige screening van kandidaat-huurders.

Projecten
Landbergh treedt op als een actieve partner voor de grondeigenaar, promotor, projectontwikkelaar en aannemer. Door middel van een grondig marktonderzoek op maat en vakkundig advies tijdens het vergunningstraject, bieden we U geheel vrijblijvend de nodige input voor een succesvolle ontwikkeling. Zowel over de architectuur, de keuze van technieken en de optimalisatie van de indelingen als over de verkoopbaarheid van het concept kan u rekenen op onze expertise. Ook bij het bekomen van de vergunning staan onze nieuwbouwspecialisten steeds paraat hun input te geven over zaken zoals de prijszetting, de opmaak van het commercieel lastenboek, de verkoopplannen en -brochures, de verkoopsvoorwaarden en de basisakte met het huishoudelijk reglement.
Een geslaagde lancering van een nieuwbouwproject is essentieel en verdient de nodige voorbereiding. Ook hierin biedt Landbergh een toegevoegde waarde met haar onderscheidende aanpak.
In elke fase van het verkoopproces, zij het de verkoop op plan in het kantoor of de verkoop ter plaatse in een werfcontainer of een modelappartement, worden op regelmatig basis proactief infomomenten georganiseerd om zo zelf de hand uit te reiken naar de veelal twijfelende kandidaat-kopers.
Landbergh begeleidt haar kopers doorheen het aankoopproces en zoekt oplossingen die beantwoorden aan de noden en wensen. Vastgoedinvesteerders en kandidaten op zoek naar een nieuwe thuis kunnen steeds geheel vrijblijvend op deskundig advies rekenen, zonder druk of drang om de zaken anders voor te stellen.
Ons kantoor



Ons professioneel team staat steeds ter beschikking met vakkundig vastgoedadvies en een heldere visie op de markt. Landbergh onderscheidt zich vanwege haar langdurige relaties met haar stakeholders, een verfijnde service, vakbekwame mensen, een slimme marketingstrategie en een geëngageerde bemiddeling.
Onze duurzame samenwerking met ervaren vastgoedprofessionals zorgt voor een continue stroom aan contacten die op zoek zijn naar interessante opportuniteiten in het vastgoed of naar een nieuwe thuis.
Het ruime bestand aan kwalitatieve panden enerzijds en interessante contacten anderzijds, maakt van Landbergh een waardevolle schakel in iedere vastgoedtransactie.
Bovendien bieden de vastgoedmakelaars van Landbergh, als professionele bemiddelaars, een servicepakket op maat. Dit omdat elke vastgoedtransactie een complexe, niet-alledaagse aangelegenheid is.